KELAS NASI AYAM

YURAN RM 250. YANG BERMINAT SILA SMS 012 3995173/012 6171639

Monday, September 6, 2010

SELAMAT HARI RAYA

Salam,

SELAMAT HARI RAYA kepada semua pengunjung yang mengenali dan tidak mengenali saya. Andai anda terkasar bahasa dan tersilap kata, kemaafan di pinta.

Kepada sesiapa yang pernah mempelajari resepi nasi ayam yang saya turunkan, harap mampu mencari rezeki dgn nasi ayam.

Tahun ini merupakan tahun ke 3 saya berniaga nasi ayam di Pasar Ramadhan Pandan Indah, alhamdulillah sambutan tidak mengecewakan. Walaupun saya sibuk dengan shooting Doko Halal World untuk TV 3, tetapi saya masih berkesempatan menjalankan perniagaan di pasar ramadhan.

Rasanya, sejak saya menjalankan perniagaan di gerai Pandan Indah, saya tidak mengiklankan kursus nasi ayam di akhbar. Pelajar yang datang mengetahui tentang kursus melalui blog ini dan kawan-kawan.

Insyaallah selepas raya, saya akan kembali mengadakan kursus secara intensif setiap sabtu dan ahad. Sebanyak 4 kelas akan diadakan iaitu 10 pg - 1 petang dan 2 petang hingga 5 petang. HARGA TAWARAN YANG SUNGGUH MENARIK RM 150 dari harga asal RM 500 sebelum ini.

SELAMAT HARI RAYA.

salam,

Rusdhi Darikah
012 3995173

No comments: