KELAS NASI AYAM

YURAN RM 250. YANG BERMINAT SILA SMS 012 3995173/012 6171639

Thursday, January 10, 2008

SALAM PERKENALAN

Pernahkah anda terfikir untuk terlibat dalam perniagaan makanan secara serius? Bagaimana caranya? Adakah dengan resepi masakan yang dipelajari turun temurun dari keluarga cukup sebagai modal untuk anda menceburi perniagaan ini? Atau adakah cukup dengan menggunakan resepi-resepi yang berlambak di kedai buku yang terdapat di pasaran atau melalui internet?

SAYA ADA JAWAPANNYA...!

Dengan pengalaman lebih 15 tahun dalam bidang masakan, terdapat banyak rahsia-rahsia masakan yang hendak saya kongsi. Mungkin anda tertanya-tanya, tak mungkin seseorang yang tahu banyak rahsia dan resepi hendak berkongsi resepi tersebut dengan orang lain? Saya tidak begitu, ini kerana semua rahsia dan resepi yang diperolehi itu adalah hasil belajar dengan orang lain. Tidak salah saya berkongsi resepi tersebut dengan orang lain pula. Walaupun terfikir, saya mengorbankan 15 tahun mencari resepi terbaik dan memberi kepada orang lain dalam masa sehari? Mungkin tidak adil bagi saya...jawapannya :

HIDUP INI HANYA SEMENTARA. SETIAP ORANG TELAH DITENTUKAN REZEKI MASING-MASING. ANDAINYA ANDA BERJAYA DENGAN RESEPI YANG SAYA KONGSI BERSAMA ANDA, ITU REZEKI ANDA NAMANYA.

Mungkin ada antara anda yang selalu mengunjungi kedai buku dan tertarik dengan buku-buku resepi yang ditawarkan tetapi apabila mencubanya sendiri, tidak mencapai hasil seperti yang anda idamkan. Kenapa terjadi begini?Biasanya untuk menerbitkan sesebuah buku, kajian dan percubaan ke atas resepi tersebut perlu dilakukan oleh pencipta resepi dan juga pihak penerbit. Bukan sekadar menulis, mencetak lalu diedarkan...kemudian dibeli oleh kita dan hasilnya....emm hampeh..! Tak padan dengan harga yang dibayar untuk mendapatkan buku tersebut.

TETAPI BUKAN SEMUA...!Ada juga buku yang baik dan terbukti berhasil. Dengan resepi yang diberikan dapat menghasilkan menu yang sedap dan lazat.INI PELUANG ANDA...!


KURSUS YANG SEDANG BERLANGSUNG
JENIS KURSUS : PENYEDIAAN NASI AYAM KOMERSIL
HARI : SABTU DAN AHAD
MASA : 11PG - 4 PTG
YURAN : RM 250

KANDUNGAN KURSUS

a) Stock Ayam
b) Ayam Goreng
c) Sos Cili
d) Kicap
e) Nasi Ayam Istimewa
f) Minyak Nasi Ayam
g) Air Mandian Ayam
h) Sup Nasi Ayam
i) Cara Hidangan
j) Pengiraan Kos
k) Nasihat Profesional dan Tip2.

KURSUS AKAN DATANG

1. NASI LEMAK KUKUS DAN LAUK PAUK
2. WESTERN FOOD DAN PASTA
3. DAN LAIN-LAIN...

Saya bukan hanya memberi resepi, malah tunjukkan ajar bagaimana untuk menyediakan segala hidangan ini.

KUALITI ADALAH TERJAMIN. DENGAN RESEPI YANG DIBERIKAN, ANDA MAMPU MENGHASILKAN MAKANAN YANG DISUKAI RAMAI. HUBUNGI SAYA, RUSDHI 012 3995173 EMAIL rusdhid@yahoo.com

Bertemu di puncak kejayaan. Lakukan yang terbaik, biar tuhan tentukan yang selebihnya.

Salam,

Rusdhi.

No comments: